Just do it!

Just do it!

tisdag 11 augusti 2009

Spännande...


Det är tisdagskväll. Och precis just denna kväll, insåg jag att visst är hösten snart här!
Ikväll tände jag ljusen redan vid nio.
Mysigt? Ja.
Vemodigt? Absolut. Och... lite spännande...
-klar luft
-kottar som faller
-varm choklad på en pläd, vid en folktom strand
-löv som virvlar i stormen som smeker min kind som längtar till brasans värme
-blöt Islandströja, som jag sticker näsan i och drar in, med slutna ögon, doften av minnena, om och om och om och om...

Mmm...Ja, spännande. Så känns det...

En trevlig vecka önskar jag dig. Med massa värme och nya möten.

Vi ses snart igen...

Stora kramen till DIG...

10 kommentarer:

inga Heiddal sa...

Sæl sæta mín...Ekki segja að haustið sé í nánd... ég hreinlega nenni því ekki.... vl bara hafa þetta sumar eins og það er búið að vera hér.... Mysigt!!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

hallojsan..o tack för dina sååå rara ord!!

härligabilder...o härligt inlägg! ja mem kan motstå rosa marängr!!
o höst mys ..det är allt mysigt det!!!

kram Millemamsen♥

bikim sa...

how come sweet thing are international?!!!! My husband adores those sweets. They look even better the way you show them. Well done! take vare.
Rosa

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Aj lööv hösten !
Njuter av den och dina ord och bilder!
Kram/Potta

Anci sa...

Tack detsamma ! Du får mig att längta till hösten !
Det känns underbart med nya möten och jag hoppas att din vecka blir hur bra som helst :)

Stor kram till dig

Stina sa...

Jag älskar hösten. Vackra bilder du visar.:-)

SussiLibySweden sa...

Hej!

Det är så härligt med att vi har alla årstiderna...det blir som nytt och man ser fram emot nya.

Hösten med dess underbara färger.

Fina bilder du visar med smarriga rosa maränger.

Hej från Anneli...Sussili...

Galleri Hönshuset sa...

Hej

Jag gillar hösten jag...det känns lite tråkigt att soltimmarna var så få under semestern, men men...vi får vänta till nästa sommar och hålla tummarna att det blir riktigt fint då istället..

Kram Pirre

Änglarnas hus sa...

hej!
Jag blev lite tagen av dina ord om hösten... Är den redan här??..

men du skriver så mysigt speciellt om den folktomma stranden och en kopp choklad i handen så jag sermig där och inser att alla årstider har sin charm.. skulle inte vilja vara utan dem..

Må så gott!
Kramiis Sanne

augusta sa...

Hei, den norske bloggen: tomineshjem, ber oss se ditt vakre bad på din blogg.Du inspirerer mange.