Just do it!

Just do it!

lördag 17 oktober 2009

Kort kotthälsning...

Hej mina änglar!
Här sitter jag denna ljuva lördagskväll och ler.
Tack vare er..:)...Ni är för ljuva!
Och jag bugar och känner mig så rik.
Precis just nu var det en vinnare på Lotto, på närmare sex miljoner. Jag tror och hoppas denna samma, får uppleva denna ynnest av tacksamhet, som finns inom mig.-Det är underbart!
Tusen, Tusen TACK , ska ni ha, för alla varma hälsningar!!!

Och idag så är jag dessutom på riktigt julhumör. Japp, det är sant.
Har ju lyssnat på jullåtar lite i smyg hela veckan...I Love Xmas! Och den tiden börjar smyga sig in i hemmet Island, ganska så tidigt. Efter höstens bär och äpplen, kommer lärkkottarna. Och nu har de börjat hitta sina ställen. Och det känns så tryggt på något märkligt sätt. De ger mig en känsla av förväntan, en barnslig sådan och varje gång jag går förbi dem så ler jag, igen. Och samma känsla uppstår som precis just nu...


Lite bilder av dessa små skönheter, får bli min bildhälsning denna lyckans kväll...


Puss och KRAM och massa kärlek till er alla!

*pssst*...Idag var vi iväg och hämtade två gamla fönster. Så nu ska jag fortsätta visa mina allra bästa sidor för mannen, så kanske de kommer på plats imorgon...;)

Och vi...ses snart igen...

24 kommentarer:

Nooria sa...

For noen skjønne bilder du viser i dag! Jeg har ikke helt skjønt at det nærmer seg jul, men i dag har vi gjennomført årets siste barnebursdag, og da er vel egentlig adventstid og jul det neste som kommer.

Det store i år er julemarked som jeg arrangerer sammen med en hel gjeng kreative damer. Heldigvis har jeg flere uker igjen å til å produsere.

Fortsatt god helg!

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!!

Ja pengar är ingen rikedom om man är utan vänner, nära och kära samt har hälsan :)!!

Fick också en såån otrolig jullängtan idag...smet iväg och köpte Allers jultidning..mmm ...massor av fin, fina tips!!

Ha en fortsatt härlig lördags kväll!!

Varma kramar ifrån Sanne!!

hemma hos lilla mej sa...

Vilka otroligt vackra bilder du visar från ditt hem.Ja det var fint.Jag vill oxå börja pyssla till jul.Ha en skön kväll och en härlig söndag kramizar ~~~~RITA~~~~.

Snuskebassa sa...

Utrolig lekkert. Alltid inspirerende å stikke innom bloggen din.
Ja, da vet jeg hvilket tre jeg skal være på utkikk etter i morgen :-)
Liv

nettan sa...

JAG GJORDE MOSS ARRENGAMANG I VECKA OCH GISSA OM .. JAG LÄNGTADE EFTER JUL MUSIK... SNCKA OM ATT ..
KRAM

Luiza sa...

Vackra bilder, som alltid.

Jag längtar också till julen, den är så fridfull och vacker.

Sov så gott.
Kramen/
Luiza

Camilla sa...

Vackra biler och massa inspiration.
Hit kommer ja tillbaka.

Stor kram. Camilla

Gypsy Purple sa...

..what lovely pictures!!!

hagagården sa...

Underbart vackra bilder,ja kottar dom är trevliga att dekorera med.
kram o ha det så gott
ninni

spetsar och änglar sa...

Älkar dina bilder .Tycker att dom förmedlar en stor fridfullhet.

Älskar också kottar har varit ute och plockat en stor korg full med tallkottar.
Jag har också mina små stunder av julkänsla ;-) Då jag går och nynnar på lite julmusik.
Mysigt!!!!

Ha en skön Söndag
Kram
Heléne

Anci sa...

Hej !
Jag känner en stor tacksamhet över att få möta så många underbara människor, deras värme och omtänksamhet. Det känns så gott !
Din bilder idag ger mig en härlig, förväntansfull vinterkänsla. Allt går !

Ha det underbart !!

Kram
Anci

BLOGG I THAILAND.SE - Följ vårt liv genom världen sa...

Hej vännen! Så fina bilder du visar, jättefint med kottarna :) Lycka till med fönstrerna!

Kram!

http://www.shabbychicliv.blogspot.com/

Unknown sa...

You have such a great taste for making your home cosy. I love your ideas and your wonderful pictures. Everything looks so comfortable I feel like I have to come and visit you at once =)
Such a pity you are not nearby.

Kram,
FrauSchmitt

Anneli sa...

sååå jättefina bilder - njuter av varje bild med så mycket inspiration***
ha en bra dag
kramar
annelie

Sigga sa...

Alveg búin að gleyma mér í síðunni þinni núna, ooohh það er svo fínt hjá þér.
Smúts og kyss og kveðja í kot :*

Magdalena sa...

Hej,hej...
rofyllda bilder,underbar stämning...
mycket vackert!
ha en skön söndagskväll,
kram
Magdalena/Color Sepia

Granne med Selma sa...

Gud i himmelen! Vilket VACKERT HEM DU HAR! och jag njuuuuuter av dina vackra foton som en frusen människa som får varma solstrålar på sig! Goa, goa du!
Kram Sussie

Monica sa...

så utrolig skjønne bilder, er det lerkekongler, veldig lekekrt iallefall:) Tror jeg snart må ut på tur å plukke litt kongler og mose jeg:) ønsker deg en nydelig søndagskveld:) klem monica

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag har också lyssnat på julmusik i smyg. Maken tycker jag är tossig, så jag smyglyssnar. Advent och jul ska ju smyga sig på, har plockat ihop en cd med mina bästa jullåtar, själv tycker jag den är toppenbra.
Jättefina foton du visar, vackert med lärken.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

Jacqueline @ HOME sa...

Your photographs are so beautiful. I love all of your images....they are so inspiring and I just love your header/banner. I love that vintage, crocheted lace. Many thanks for all of the inspiration you give. XXXX

Monica sa...

Hej,
...du har en sååå fantastiskt vacker blogg - ja ett helläckert hem!


Wow, Monica/Betongkrukan

Pysselpalatset sa...

Härliga bilder med idegranskottar.. ha en innerligt bar vecka.. ja kan man annat än att älska julen... kram Jeanette

Annas skattkammare sa...

Så vackert!!

me and alice sa...

Tjingeling du goa kvinna!!!
Vilka vackra bilder du bjuder oss på!!! Älskar också kottar av alla de slag...
Våra soffor är köpta på Mio för kanske sju år sedan och det har varit ganska jobbigt att inte kunna ta av och tvätta dom... Har en Ikea soffa som tvättas för jämnan...*fniss* Nä vi har helt enkelt fått ha filtar och dylikt över dom, men olyckan har varit framme många gånger ändå. Då har det blivit skumtvätt... Tom. rödvinsfläckar har vi fått bort...
ha en toppenvecka!!
Kram Susanne