Just do it!

Just do it!

fredag 14 januari 2011

Liten, men ack så kraftfull...

 ...hörna i garaget, som ska få fylla vår helg...:)
 En solfjäder av återvunnet tegel ska få ta form, för på onsdag kommer kaminen..♥
Hoppas ni förlåter min frånvaro här på bloggen, det är annat som tar min tid just nu, men det blir bättre, jag lovar..!


Stora kramen och mängd kärlek till er alla 
som hälsar på mig så troget.
Njut av helgen och det faktum att ljuset är på väg 
till oss igen...*underbart*

-Kom ihåg att fira, både de stora och de små ögonblicken i livet...

KRAM


21 kommentarer:

Unknown sa...

Hej du goa!!! Ville bara säga att vi i dagsläget är 45 stycken inredningstokiga kvinnor som kommer till dig i Mars, jiiippiii så skoj! KRAM min rara!

Alberte sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, det blir så unikt og vakkert!!!
Stor klem fra Jannicke

hlíf sa...

Det kommer bli så himla bra! PUSS & KRAM till er alla!

Jacqueline @ HOME sa...

What a wonderful photograph of the candlestick and the bricks.
Have a lovely weekend Gua. XXXX

Vida sa...

vilken härlig kreativ helg du kommer att få...det är så spännande att följa dej här..
gamla tegelstenar är så vackert..och en eldstad är aldrig fel;))

dina bilder är skönhetsupplevelser..som jag njuter;)firar allt som går att fira;)

vårstädarochrensarkram
Vida

Elin | Draumesidene sa...

Vakkert!
God helg Gùa!

Klem E :)

Cate sa...

Those bricks look absolutely gorgeous! Have a great weekend - in fact, the sun is about to come out right now ;o)
Hugs,
Cate

mysiga heestrand sa...

Det skall bli så roligt att besöka dig på inredningsresan som går av stapeln i slutet av mars. Jag har länge varit nyfiken på allt det vackra du håller på och skapar.
Kram och lycka till
Marita i Heestrand

inga Heiddal sa...

Jiiiiii... Bjútíbollan mín hvað ég hlakka til að koma í Gústubúð!!!! Yndislegt alveg hreint...Var að spá hvort þú myndir kannski flýta för heim á leið þar sem mín verður 45 þann 14 maí???...;)það yrði náttlega bestasta afmælisgjöfin...luv ya beib!!!

gamla skolan sa...

Läckra bilder !!
Varma kramar // Susanne ♥

gittan sa...

Det kommer att bli såååå snyggt! Jag längtar tills du öppnar. Ha nu en skön, kreativ helg / Kram gittan

Sigga sa...

Ég á ekki eitt aukatekið orð Guðmunda Jóna.......
Ég held að þetta sé að verða eitthvað það flottasta sem ég hef séð !!!!
Þú ert svo flink í því sem þú ert að gera. Ó mæ Lord !
Knús á þig og þína :*

C. Tvillingmamma sa...

Spännande !

makyloua sa...

cela donne envie !!! toujours une ambiance sympathique ici
( sorry i don't speak english but with googlge traduc it's ok, nice week end)

Bland Mossa och Tegelsten sa...

Fint så fint!

Trevlig helg
Kram Therese

Anci sa...

Hej !
Jag tycker det är så kul när du bloggar, men ta dig tid till det som är viktigt för dig.

Kram
Anci

by.hårenberg sa...

.hej.
..så mkt fint du delar med dig av..
.rena fröjden för ögat.

.love & live.

-la petite perle

:)

Blåbärs och smultronstället sa...

Hejsan!
Vilken fin blogg, jag ska med på resan och det ska bli så kul att följa med. Jag bor också i Kristinehamn som Petra och Ingela. Jag känner dem lite och var med på julmarknaden hos Petra i december. Jag lägger till dig i min lista.
Kram Susanne

spetsar och änglar sa...

Så vackra bilder!

Ha det gott/Heléne

Annas skattkammare sa...

Åhh så spännande saker som händer hos dig nu! Förstår precis att du inte prioriterar bloggen, men vi finns här! Hoppas det blev bra med teglet och kaminen!
Kram /Anna

Anonym sa...

Fina bilder Gua!
Är det i mars du slår upp dörrarna till butiken??
Kraam Therese
(www.herbretantik.se)