Just do it!

Just do it!

torsdag 2 juni 2011

Trevlig helg! och så lite öppetider..:)

Hej alla min fina, fina!
Här kommer en ganska så tyst helghälsning till er..:)
Jag fortsätter sväva på min lycka.
Forskar och inspireras.
Fyller på i min lilla butik,med nytt och nött.
Ändrar och donar.
Vilken ynnest!

Och så SOMMAREN!
där grönskan sveper sin aura av skönhet,
full av energi och kärlek.

LOVA
 att du tar tillvara på dagen,
 -min kära bloggvän.

en välfyllt hörna, med salig blandning nytt och nött.
lite lagom icke perfekt tavelvägg..:)
Obs! hustomten speglas visst i några av tavlorna..;)
 Nu är bordet klart...
bara en vy.
och stolen är också klar..:)
och här sitter jag gärna och tankar för dagen.

Tusen tack för alla besök!
Jag bugar och fortsätter min vandring i solen.
Vägen är okänd och hemlig. 
Jag är nyfiken och full av tillit...

Ha en underbar pingsthelg och njut av solen och livets goda.
-Det är du så värd!

Om någon ska titta hit, så har jag, denna helgen, följande 
 öppetider...
fredag 13-18
lördag, söndag, måndag 11-15

puss & kram och all lycka till dig!

33 kommentarer:

Milas Rum sa...

Det ser så fint och mysigt ut i butiken!
Jag måste verkligen ta mig en utflykt till dig i sommar!

Hälsn, Maria

Norregård sa...

Du gör min dag:))))

Varma kramar Malin

Hem och Harmoni Marie sa...

Åh, vad vackert! Jag önskar att avståndet inte vore så långt mellan dig o din butik och mig...

Kram Marie

gittan sa...

Hej Goa vännen! Fortsätt sväva jag gör dig sällskap. Vilken underbar tid vi har nu med sommar och förverkligandet av våra drömmar. Finaste besöket fick jag ju förra veckan - längtar tills det är jag som får besöka dig (snart) Dina billder är som alltid lika inspirerande och vackra och jag fortsätter förundras.
Må väl och njut av allt det goda, största kramen från mig / gittan

Monica sa...

Som vanligt tar Dina bilder andan ur mej...jag njuter av att besöka din blogg,den är helt ljuvlig.Trevlig helg.Kram Monica

Anonym sa...

Hej glad pingt på dig också men det är ju inte nu.Först nästa helg den 11 -juni.Ha det gott Lena

Mitt hvite hus sa...

Oj oj oj... så utrolig vakker butikken din er... ren nytelse for øynene og sinnet ..

der skulle jeg gjerne har vært =))

masse lykke til !

klemmer Kerstin

Anonym sa...

Hej där vännen!!
Förstår att du svävar runt där i din lilla idyll.....
Önskar att jag kunde vara där just nu jag också o få sväva fritt en stund.
Kraam Therese
(www.herbretantik.se)
(PS.Hälsa gubben att han gjort ett fint arbete med bordet.)

Tina - www.Vintage-Blog.dk sa...

Hvilke skønne sager og fine billeder - et rent slaraffenland for en vintage elsker som mig ;o)
Håber du får en skøn weekend
Klem Tina

Jacqueline @ HOME sa...

Dear Gua,
I am so envious of the people who can get to your shop. If I could, I would be there as often as you open !!!! Couldn't you have an online shop just for me ?!! haha
Your home looks wonderful.....filled with my favourite things and put together so beautifully.
A testament to your creativity. XXXX

hagagården sa...

Du har så underbart vackert i din fina butik,helt tagen.
Kramar
Ninni

Sussi.Sussinghurst sa...

åhhhhhhh, ku' du ikke tænke dig at flytte til Danmark....Sjælland.... hi hi

Vitt hus med svarta knutar sa...

Så vackert det är hos dig, butiken byter ständigt skepnad, vad som är idag är inte imorgon, allt är föränderligt....

Sväva, hjärtat, sväva...

Kram,
Regina

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Ååå, vilka vackra bilder på din fina butik!! ...det är så inbjudande att jag vill flytta in *ler*.

Kram från Australien♥

Mia, New Room Interior sa...

Åå, nyyydelig!! Kan se igjen og igjen, og stadig finne noe nytt! :-) Ha en super helg!! KLEM

Anne Marie sa...

I loved this post so much sweetie that I posted about it today!!

Sweet Young Journey sa...

i'll be dreaming tonight about shopping in your fabulous store!
hugs,
Cheryl

n o r d i n g å r d e n sa...

Men så vackert att man dånar!!! Gud vilken butik du skapat dig!!! Ha en ljuvlig donande sommar!!! Mari.

Elisabeth sa...

Dagen känns bättre när jag har läst dina inlägg, kram Elisabeth.

Vida sa...

:-) ;)) :D

Vidakram

Rummet för välbefinnande sa...

Vet du hjärtat?????

Nu sitter jag ute på gräsmattan, i skuggan under ett av de gamla träden. Vinden smeker min kind, lyssnar till Norah Jones - och hennes röst gör så hela min själ känns varm och alldeles mjuk. Jag ska till att skriva en stund, men så dyker du upp i mitt huvud.

Är så otroligt tacksam och glad för helgen hos er - vill bara att du ska veta det. Att jag svävar fortfarande och det är häääääärligt att få känna sig så här lycklig.

Ha en underbar helg och hälsa så gott med dig.

inga Heiddal sa...

Fer í taugarnar á mér að skoða bara á myndum allt þetta fínerí... VERÐ AÐ KOMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HWIT BLOGG sa...

TÄNK att ha en sån butik här på Öland...I wish!
Ha en skön helg!
Titti

Tinas bo sa...

Underbara bilder!!
Tappar andan av allt fint du har!!
När jag flyttat hem till Sverige igen, kommer jag!! Var så säker!!!!!

Fortsätt att sväva, du är guld värd, Gua!!

Kram Tina

Ps. Pingsten är nästa helg... hihi <3

Anonym sa...

Så fint så fint!!! Jag önskar dig en rofylld och fin helg.
Kram Marita i Björkhagen

LyckligaPraliner sa...

Vilka underbara möbler & ting du visar!! :)

Gail sa...

So many, many pretty views to look at. I especially like the scale scene on the table and the small table on top of the shelf with other things stacked on top.

Anci sa...

Dina bilder hjälper att göra dagen vacker !

Kram
Anci

Piffa och Puffa sa...

Hej!
Nu var det jättelänge sen jag besökte din blogg. Måste kika igenom den. Får så mycket inspiration av alla fina bilder. Ha en bra vecka.
Kramar Anette

Åsa Andersson sa...

Jag är mållös efter att ha besökt din affär "på redit". Av en slump befinner jag mig i Harlösa och går förbi. Kan inte låta bli att gå in och blir förälskad!! Hit vill jag komma igen och igen och igen... Bilderna är fina men verkligheten är oslagbar, den kan inte speglas utan måste ses in real life! Vi lär ses igen :)

Vänlgen Åsa

Lisa.L sa...

Jag fulkomligt älskar att sitta och kolla på dina bilder :D du har så himla mycket fina saker :D kram kram

Jen.Ant sa...

Очень мне нравится!!!замечательные шкафчики)))

Joanna sa...

Wspaniałe wnętrza ,gratuluję...