Just do it!

Just do it!

torsdag 4 augusti 2011

Öppettider i Mor Ágústas denna helg: fredag: 13-18 lördag & söndag: 11-15

Hej mina ❤

Ibland så bara blir det så här.
Man planerar och planerar.
Och självklart hade jag planerat att blogga!
Men...det blev inte så.

Jag känner att timmarna är lite väl hetsiga för mitt huvud just nu.
jag stannar, andas, och fokuserar.
och
 i sommaren hittar jag tråden.
Ni vet den där gudomliga som håller hela livet ut.

Jag smeker den varsamt, och fortsätter min vandring utan måsten.
 Bugar av tacksamhet inför alla underbara människor som hittar till min lilla butik.
Nyper mig i armen flera gånger om, 
och har svårt att förstå att vara detta förunnat...



Tusen tack till er alla och alla, 
för att ni kommer hit,
 för att ni orkar vänta...


Ni är bäst!

19 kommentarer:

Sallys hus sa...

Hej hej!
Skickar dig en stor sommarkram, kniper ihop ögonen, knäpper händerna och önskar...önskar att jag så småningom också kan ge mig ut på en resa o besöka din ljuvliga butik...
Ha en underbar helg! Kram

Viveka i Bläckhornet sa...

Gomorron min sköna!
Längesen jag kommenterade men följer hela tiden dina inlägg.
Ord om din vackra butik är överflödiga. Håller med ovanstående och drömmer om ett besök till dig och din ljuvliga butik... Kram Viveka

gittan sa...

Jag längtar så tills jag hinner ta mig till dig och butiken. Jga har lovat migsjälv att när ordningen är återställd dvs. maken sem. är slut då kommer jag! Vi har så få lediga dagar tills. maken och jag eftersom minstingen fick fast jobb direkt och jag inte vill stänga butiken helt under flera veckor. Må väl / kramelikram gittan

Vida sa...

underbara bilder från Mor Ágústas..du har fått till det så sanslöst vackert;)
och visst springer livet snabbt ibland men vad gör det när man springer på rätt väg...;D

vindarmedasplövsviskningkram
Vida

Lisas torp sa...

Så fantastiskt vacker butik du verkar ha, och nu har jag dessutom fått ännu ett levande bevis - Viola har varit där och träffat dej och precis som jag trodde, var den helt underbar - precis som DU!!
Allt gott!
Kramar
Lisa

rosenälvorna sa...

Tack själv för att du är så himla go. Kram till dig! Christina

Millas hem sa...

Ja, jag förstår att många gärna vill besöka din butik. Den är otroligt vacker och även om bilder finns att tillgå, måste man bara ha varit där själv för att förstå!♥

Kram till dig

Tove `blogg verden sa...

La meg til som følger hos deg :)
Fantastiske inspirerende bilder du viser!!
Ønsker deg en god helg
klem Tove

Ljungbergskan sa...

Tack för din otroliga gästvänlighet!!! Din varma själ kommer glädja mig länge! Med stolar o bord i vårt hem nu kommer vi hela tiden påminnas om dig o din underbara butik! Glöm inte kolla mail o sms! knús Maria :€

Cottage and Broome sa...

Love the shoes hanging from the hooks, wonderful! Beautiful blog. If you get a chance come and visit our side of the globe.

Norrfrids Eija sa...

Man måste ha varit där för att riktigt förstå. Du är en riktig inredningskonstnär. Älskar hur du arrangerar. Älskar hur du ändrar om, älskar hur du återvinner. Den häftigaste butiken av dem alla! Någon gång kommer jag tillbaka....
Eija

hemtrevnad marie sa...

Läckert och originellt, gillar butiker som inte är som alla andras:)
kraam

Marias Vita Rum sa...

Hejsan o tusen tack för fredagsfikat!!! Kul att träffas igen o extra kul att Daniel var hemma. Ditt Garage är ju helt outstanding, kul att se det färdigt, stor skillnad mot förra sommaren. Ska snart avvända mina nyinköpta schabloner, har inte hunnit än. Mitt "rum" ser ut som en krigszon med sommarens alla loppisfynd överallt så det har blivit att röja upp lite men snart ska jag ta tag i målarpendeln. Hoppas att vi ses snart igen!!! Tusen kramar från Maria, Per o Carolina

Anna sa...

Så vackert du skriver...och vilken UNDERBAR butik du har lyckan att äga!
Kram Anna

Marias Vita Rum sa...

Hejsan!!! Vad kul det var att träffas igen, och extra roligt att Daniel var hemma!! Ditt "garage" är ju helt outstanding, fullt med häftiga grejer och du är riktigt duktig på att få ihop allt så snygggt.
Tack för gott fredagsfika o hälsa hela familjen!!!
Tusen kramar från Maria, Per o Carolina

Marias Vita Rum sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Marias Vita Rum sa...

Ha ha,Ja, jag sa ju att jag inte var så bra på det här, men har tydligen fått iväg den första som jag inte trodde gick iväg, o den andra två gånger, håhåjaja teknikens under

Sockerklaras sa...

Goa!

Ville bara säga att jag är en utav dina många inspirationsnallare och att jag tog mig friheten att lägga upp dig i min blogglista..hoppas bara det gör dig mer stolt över det du är och gör.:)

Tack!

/Ida

Madame Morell sa...

Gosafisa, vad gör du? Kan du inte göra ett inlägg snart? Knackar ju på här varje dag,,,,,:)
Kram från Jessika