Just do it!

Just do it!

fredag 7 mars 2014

Ibland bara stannar orden och jag kan inte tvinga fram dem.
Vill inte ens försöka.
Tankarna snurrar och kreativiteten är på topp. Men tillit saknas.
Tilliten till det som är jag.
Tilliten till universum.
Tilliten till att allting blir som det ska.
Och mod.
Mod att ta de stegen jag känner vill framåt.
Mod att skaka av mig stunder som varit, som så ofta förut.
Mod att inse att det är livet.
Två små ord, men ack så viktiga. I mitt liv i varje fall.
Och jag hittar dem inte genom att ivrigt spinna runt och leta, utan jag finner dem i lugnet.
Så mina vänner, det är där jag är just nu. Tillsammans med deras kompis hopp.

Jag önskar er en vacker vårhelg och tackar tusen gånger om för era besök härinne, 
trots min ständiga frånvaro. 
Ni är mina ljuvaste ❤


Kärlek
// Goa

*pssst* öppet i garaget imorgon & på söndag, 11-15. Lite "nya" gamla saker på plats ;)